Hieronder mijn favoriete buitenlandse comedysites, ik hoop dat jullie er ook een paar willen delen.
-
Chortle.co.ukBritse comedysite. Nieuws, veel recensies en uitgebreid maar nogal rommelig forum
-
Aspecialthing.comAmerikaans comedyforum, met comedians. Enig ander forum waar ik ook actief kom.
-
dead-frog.com/Amerikaans comedyblog, met veel nieuws verstopt onder het kopje 'Blotter', artikels, interviews en de
Aristocrats Joke Database-
CC insiderComedyblog van de Amerikaanse humorzender Comedy Central. Soms leuke berichten, veel rommel.
-
Punchline MagazineAmerikaanse comedysite. Beetje teveel design naar mijn smaak. Kom ik weinig.
-
SHECKYmagazineAmerikaanse comedysite, gerund door 'een mannelijke helft en een vrouwelijke helft' die zelf
ook comedian zijn. Biedt hierdoor soms een kijkje achter de schermen, maar altijd veilig.
-
The ApiaryAmerikaans comedysite met veel filmpjes. Hier haal ik soms de voorpagina-video's vandaan.
-
Wittenond.beVlaamse comedysite, waarvan de naam tot mijn grote genoegen is afgeleid van Zwartekat.nl.
Jammer genoeg komt het forum maar niet van de grond daar.
Weet niet of ik deze link al moet prijs geven.. dus hou het onder ons.
-
Start-up comedyVlaams weblog waarop beginnende comedians hun ervaringen delen in de comedy wereld.
-
Cringe HumorAmerikaanse comedysite die zichzelf erg alternatief vindt met de nadruk op de grovere New Yorkse comedians. Biedt een eigen radiozender, leuke audio-downloads en een forum waar ik geen tijd aan verspil.
Recentelijk gebookmarked:
-
The BastionAmerikaanse zustersite van The Apiary die zich op de comedyscene in Chicago richt.
Ook weer veel video.
-
SFstandupAmerikaanse comedysite die zich richt op de comedyscene van San Francisco.
En wat zijn jouw favoriete buitenlandse comedysites?