Het Parool interviewde huis-columnist Nilgün Yerli naar aanleiding van haar autobiografische roman De garnalenpelster.
–Ik ben een soort stalker, een bulldozer
Het Parool schrijft ook over de voorstelling ‘Braak’ Titus Tiel Groenestege en Han Römer. Niet zozeer cabaret, maar het gesprek is leuk om te lezen omdat het ook naar zijn cabareske bezigheden verwijst.
–Han Römer wil toch met vader op toneel
Trouw bezocht de voorstellingen van Hester Macrander en Brigitte Kaandorp
–Macranders loomheid te weinig meeslepend
–Kaandorps wiebelstem haalt weer ouderwets uit
Het Algemeen Dagblad bezocht Howard Komproes remix van zijn levensverhaal en de Odyssee van Homerus
–Komproe remixt
Gisteren bezocht de redactie het Avondje Amusement van Paul de Leeuw in het oude Luxor Theater. Erg leuk. Het Rotterdams Dagblad schreef er een tijdje geleden al over.
–Paul de Leeuw, ambassadeur van het amusement
Het Rotterdams Dagblad bezocht de voorstelling van Kees Torn, schreef erover en sprak met de plezierdichter zelf.
–Torn geraffineerd spel
–Geen vertrouwen in redelijkheid
En omdat de redactie zelf ook uit Rotterdam komt en elke werkdag tweemaal langs het nieuwe Luxor Theater komt, een artikel uit het Rotterdams Dagblad:
–Luxor lonkt naar status
Sommige artikelen zijn slechts beperkte tijd benaderbaar
Nieuws
In de media
Categorie: In de media
Meer over: Brigitte Kaandorp, Hester Macrander, Howard Komproe, Kees Torn, Nilgün Yerli, Paul de Leeuw, Titus Tiel Groenestege